Immunerősítő házilag gyorsan és egyszerűen

Immunerősítő házilag
Immunerősítő házilag

Hogyha szeretnénk ellenállóbbá tenni a szervezetünket, akkor nagyon oda kell figyeljünk arra, hogy milyen ételeket fogyasztunk. Lehetőleg kerüljük a tartósított élelmiszereket, mert ezekben nagyon sokféle vegyi anyag található, amelyek hosszútávon pusztítják a bélflórában élő baktériumokat.

Immunerősítő házilag is készíthető, például ízletes turmixok formájában. Számos recept található az interneten azzal kapcsolatban, hogy melyiket érdemes reggelire, ebédre vagy vacsorára fogyasztani.

De a nap bármelyik szakaszában bedobhatunk egy fincsi energiabombát, ami zöldségekből és gyümölcsökből készült. Ezen kívül, a különféle magvak rendszeres fogyasztása is nagyon egészséges, mint például a dió, mogyoró, zab, chia mag, kesudió stb.

Egy kis utánajárást követően hamar megtapasztalhatjuk, hogy nem is annyira nehéz egészségesen táplálkozni és ezáltal sok immunerősítő házilag is elkészíthető. Csak nekünk tűnik furcsának ezeknek az ételeknek a rendszeres fogyasztása, hiszen elsősorban a magyar konyha zsírban gazdag fogásaival vagyunk megszokva.